Stary Dom w Kazimierzu - Kazimierz Dolny

Adres: Mały Rynek 2, 24-120 Kazimierz Dolny, Polska.
Telefon: 696442101.

Specjalności: Restauracja, Restauracja wschodnioeuropejska.
Inne ważne informacje: Prezentuje się jako firma należąca do kobiety, Ogródek, Na wynos, Na miejscu, Dobre drinki, Kominek, Parking dostępny dla osób na wózkach, Alkohol, Alkohol wysokoprocentowy, Jedzenie późnym wieczorem, Kawa, Koktajle, Małe porcje, Piwo, W ofercie dania wegetariańskie, Wino, Śniadanie, Późne śniadanie, Obiad, Kolacja, Desery, Miejsca siedzące, Bar na miejscu, Toaleta, Toaleta unisex, Przytulne, Swobodna atmosfera, Grupy, Możliwa rezerwacja, Karty debetowe, Usługa płatności mobilnych NFC, Karty kredytowe, Menu dla dzieci, Odpowiednie dla dzieci, Parking, Płatny parking przy ulicy.
Opinie: Ta firma ma 1273 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 4.2/5.

Lokalizacja Stary Dom w Kazimierzu

Stary Dom w Kazimierzu to restauracja wschodnioeuropejska zlokalizowana w urokliwym miejscu Małego Rynku 2, w Kazimierzu Dolnym, w Polsce. Jest to miejsce, które zachwyca swoją przytulną atmosferą i swobodną atmosferą, idealne zarówno na romantyczną kolację, jak i na spotkanie ze znajomymi.

Restauracja oferuje szeroki wybór dań, w tym dania wegetariańskie, śniadania, obiady, kolacje oraz pyszne desery. Można tu również skosztować dobrej kawy, koktajli, piwa oraz wina. Specjalnością lokalu są dania inspirowane kuchnią wschodnioeuropejską, które zachwycą nawet najbardziej wymagających smakoszy.

Stary Dom w Kazimierzu zapewnia również dogodności takie jak parking dostępny dla osób na wózkach, możliwość rezerwacji oraz menu dla dzieci, co sprawia, że jest to miejsce odpowiednie dla całych rodzin. Firma prezentuje się jako należąca do kobiety, co dodaje jej uroku i charakteru.

Zdaniem klientów, Stary Dom w Kazimierzu cieszy się dobrą opinią, o czym świadczy liczba 1273 recenzji na Google My Business. Średnia ocena wynosi 4.2/5, co potwierdza wysoką jakość obsługi oraz doskonały smak oferowanych potraw.

Jeśli szukasz miejsca o wyjątkowej atmosferze, doskonałym jedzeniu i obsłudze, to Stary Dom w Kazimierzu jest idealnym wyborem. Gorąco zachęcamy do odwiedzenia ich strony internetowej tutaj i skorzystania z możliwości rezerwacji stolika. Bądź jednym z wielu zadowolonych klientów, którzy odkryli tę wyjątkową restaurację!

Recenzje dla Stary Dom w Kazimierzu

Natalia
5/5

Pierogi z gęsiną, zupa jarzynowa z zielonym groszkiem i gołąbki (danie dnia) przepyszne. Przemiła Pani z obsługi, świetny klimat prawdziwego starego domu. Widać, że jest to domowa restauracja. Najedliśmy się we dwójkę bardzo, dwie zupy, dwa dania główne, dwa napoje, jedna nalewka na spróbowanie a rachunek nas nie zabił jak w innych knajpach. Fajne miejsce z klimatem, cieszę się, że tu przypadkowo trafiliśmy.

Weronika Karpińska
5/5

Przepyszny, gorący rosół z domowym makaronem ? do tego pierogi z kaczką, partner z mięsem i kurkami - najlepsze jakie jadłam w życiu ? ciasto się rozpływa w ustach. Farsz dobrze doprawiony. Ceny jak na Kazimierz zaskakująco niskie. Polecam.

Radosław Czarnecki
1/5

Szkoda że nie ma możliwości przyznania połowy gwiazdki, bo właśnie tyle ten lokal by od nas otrzymał. Nie pamiętam czy kiedykolwiek jadłem równie beznadziejne jedzenie. Zamówiliśmy w dniu dzisiejszym schab w sosie kurkowym z puree ziemniaczanym. 25 minut oczekiwania, aby otrzymać całkowicie zimne ziemniaki, oraz schab tak suchy, że nie dało się go przełknąć. Sos ,,kurkowy'', trudno powiedzieć czy zawierał wogóle kurki. Po zwróceniu uwagi, kelnerka odpowiedziała że przekaże kucharzowi. Omijajcie szerokim łukiem.

Joanna
5/5

Cudowne pierogi z gęsiny i kaczki, tak szybko zniknęły, że nie zdążyłam ze zdjęciem☺ Do tego szeroki wybór nalewek. I ten klimat. Każdy znajdzie coś dla siebie. Powrót kolejnego dnia tylko potwierdził pierwotne odczucia. Pozdrowienia dla przesympatycznej Pani Kelnerki i całej Załogi☺

Patrycja Wlasiuk
5/5

Uwielbiam to miejsce i klimat !
Byłam tu pare lat temu i ponownie udało mi się wrócić w to miejsce.
Jedzenie jest pyszne, obsługa miła i pomocna, miejsce ma
Super klimat i oczywiście duży wybór nalewek

Michalina Wójcik
5/5

Szukając restauracji w Kazimierzu przypadkiem natrafiliśmy na Stary Dom. Wystrój wnętrza nas urzekł i postanowiliśmy będąc w okolicy wpaść na obiad. Miejsce klimatyczne. Dolna sala przytulna. Mnóstwo butelek z nalewkami zachęciło nas do spróbowania . Pani kelnerka bardzo sympatyczna , umiała doradzić czego by się napić i co by zjeść. Jedzenie bardzo dobre . Rosołek dobrze doprawiony, pierogi z kaczka ? i jabłkiem obłędne , pierogi z kaszą i boczkiem bardzo dobre. Hamburgery duże , dobre mieso, smaczne dodatki w postaci surówki i frytek. Nalewki które wybraliśmy ( miodowo różana , szeptuchy, pędów sosny ) były takie dobre że wyszliśmy z 3 butelkami;) ogólnie polecamy to miejsce. I wrócimy na majówkę 😉 - mamy nadzieję że wtedy będzie nalewka o której rozmawialiśmy 😉

Andrzej Markuszka
5/5

Bardzo urocze miejsce przy małym rynku. Wystrój to przed wszystkimi kolekcja regionalnych nalewek. Luźna atmosfera, miła obsługa. Odczekać swoje trzeba, bo wszystko swieże?.
Dwa rodzaje piwa lanego, Koziel i Guinness;
Ten pierwszy po 10 PLN drugi 16 , co stanowi atrakcyjną ofertę na warunki Kazimierskie (2023, Lipiec)

Konti K
5/5

Idealne miejsce na obiad.
Przepyszne pierogi!
Bardzo miła obsługa i niepowtarzalny klimat.