Restauracja ŻAGIEL - Nowe Chechło

Adres: Rekreacyjna 368, 42-622 Nowe Chechło, Polska.
Telefon: 503843453.
Strona internetowa: owzagiel.eu.
Specjalności: Restauracja, Noclegi ze śniadaniem, Wypożyczalnia rowerów, Wypożyczalnia kajaków, Catering.
Inne ważne informacje: Ogródek, Na wynos, Na miejscu, Dostawa, Wejście dostępne dla osób na wózkach, Alkohol, Alkohol wysokoprocentowy, Jedzenie późnym wieczorem, Kawa, Koktajle, Małe porcje, Piwo, Wino, Śniadanie, Obiad, Kolacja, Desery, Miejsca siedzące, Przytulne, Swobodna atmosfera, Grupy, Możliwa rezerwacja, Karty debetowe, Karty kredytowe, Usługa płatności mobilnych NFC, Karty kredytowe, Dobre miejsce na przyjęcia urodzinowe dla dzieci, Krzesełka do karmienia, Menu dla dzieci, Odpowiednie dla dzieci, Bezpłatny parking, Można przyjść z psem, Można wchodzić z psami, Psy mogą przebywać na zewnątrz.
Opinie: Ta firma ma 664 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 4.5/5.

Lokalizacja Restauracja ŻAGIEL

Restauracja ŻAGIEL to idealne miejsce dla miłośników dobrej kuchni oraz przyjemnej atmosfery. Znajduje się pod adresem Rekreacyjna 368, 42-622 Nowe Chechło, Polska, co sprawia, że jest łatwo dostępna zarówno dla lokalnych mieszkańców, jak i turystów. Można skontaktować się z nimi pod numerem telefonu 503843453 lub odwiedzić ich stronę internetową: owzagiel.eu.

Oferowane specjalności Restauracji ŻAGIEL to m.in. restauracja, noclegi ze śniadaniem, wypożyczalnia rowerów, wypożyczalnia kajaków oraz catering. Ponadto, restauracja posiada ogródek, oferuje dania na wynos, dostawę oraz posiada wejście dostępne dla osób na wózkach. Można tu również znaleźć alkohol wysokoprocentowy, kawę, koktajle, małe porcje, piwo, wino, śniadanie, obiad, kolację, desery oraz wiele innych atrakcji.

Inne ważne informacje to m.in. możliwość rezerwacji, akceptacja kart debetowych i kredytowych, usługi płatności mobilnych NFC, dostępność dla dzieci oraz zwierząt, bezpłatny parking i przyjazna atmosfera dla grup. Restauracja ŻAGIEL cieszy się dobrą reputacją, co potwierdzają opinie klientów - mają aż 664 recenzje na Google My Business, a średnia ocena wynosi 4.5/5.

Jeśli szukasz miejsca, gdzie można dobrze zjeść, spędzić miło czas oraz skorzystać z wielu dodatkowych atrakcji, Restauracja ŻAGIEL jest idealnym wyborem. Zachęcamy do odwiedzenia ich strony internetowej i skontaktowania się z nimi, aby poznać pełną ofertę oraz zarezerwować stolik na niezapomniane doświadczenie kulinarne

Recenzje dla Restauracja ŻAGIEL

Anna
5/5

Jeżeli ktoś zastanawia się na imprezą okolicznościową, to nie ma lepszego miejsca!
Piękna okolica, ale przede wszystkim sala, przyjemna, czysta, z kącikiem dla dzieci. Obsługa na wysokim poziomie, bardzo uprzejma i przede wszystkim wspaniała komunikacja. Jedzenie świeże, bardzo dobre- klasyka, jak i nowoczesność. Przyjemność dla podniebienia.☺️
Brak minusów!

Bartlomiej Zuranski
1/5

Halogeny na nabrzeżu, jak i ten przy budynku świecą "w cały świat" oslepiajac nie tylko deptak ale i całà okolice. Można by to zamontować sprytniej jeżeli sà takie potrzebne w oswietlaniu tego ogrodzonego zoo 365 dni w roku. Wczesniej mozna było tutaj spoglądać w gwiazdy.

kat. szat
1/5

Jestem zniesmaczona wizytą w tej restauracji. Pani obsługującą była tak opryskliwa i nieprzyjemna, że najchętniej wyszłabym od razu. Zostałam ze względu na dzieci, którym obiecałam ciasto. Pomimo, że klientów było mało, stoliki były brudne i klejące, a na niektórych leżały nieposprzątane naczynia. Jedynym plusem byłby plac zabaw, ale niestety w piaskownicy było więcej szyszek i śmieci niż piasku. Nie polecam i nie wrócę ponownie.

Justyna Najda
1/5

Czekaliśmy na jedzenie przez 1,5h. Obsługa zainteresowała się nami dopiero po zwróceniu uwagi na fakt, że czekamy tak długo. Nikt nie poinformował nas w momencie składania zamówienia, że czas oczekiwania może być wydłużony. Rozumiem fakt, że jest weekend i jest dużo gości natomiast wracając do samego jedzenia- było mocno poprawne, a kotlet schabowy.. nigdy nie widziałam tak małej porcji, nie wiem czy 5 letnie dziecko byłoby w stanie się tym najeść. Stolików na dworze sporo, a toaleta w lokalu jedna, oczywiście stale oblegana. Zdecydowanie to była nasza ostatnia wizyta w tym miejscu.

Sylwia Wolny-Schlimok

Szczerze polecam.
Organizowaliśmy imprezę urodzinową siostry. Menu było omawiane z właścicielką, która swobodnie dopasowała się do naszych potrzeb i doradzila najlepsze rozwiązania.
Jedzenie było zachwycające. Pierwszy raz naprawdę smakowało mi wszystko.
Wszystko jest świeże i swojskie. Miałam wrażenie , że nawet chlebek był upieczony na miejscu.
Obsługa bardzo przyjazna i cierpliwa ?
Łazienki czyste.
Na pewno jeszcze skorzystamy nie raz ! ❤️

IzabelaC

Bardzo fajne miejsce:)
Nie byłam w hotelu, ale polecam miejscówkę na niedzielny chillout:) leżaczek, piękne widoki i muzyka, która sprawia, że chce się siedzieć cały czas:) dobre raciborskie piwko i pyszne jedzenie:)

Teresa Pawlonka
5/5

Byliśmy w tym ośrodku z grupą przyjaciół 3 lata temu i odjeżdżając oswiadczylismy że jeszcze tu wrócimy. Było super więc chcieliśmy to powtórzyć ale przyszła pandemia i musieliśmy nasz wyjazd odłożyć.Przyjechalismy w tym roku jak zwykle na 4 dni (jeździmy tą samą grupą od 17lat) i jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w tym właśnie miejscu. Obsługa przesympatyczna , jedzonko przepyszne, czuliśmy się wspaniale.Kuchnia piekła nam nawet cieplutki chlebek a kelnerki cały czas były widoczne (zwłaszcza "nasza Ania"- tak ją nazwaliśmy). Wokół ośrodka jest cudownie,jest gdzie posiedzieć w środku i na zewnątrz. Naprawdę polecamy ten ośrodek,warto tu przyjechać a jesteśmy grupą przyjaciół z całej Polski. Choć do tej pory za każdym razem byliśmy gdzie indziej a tutaj jesteśmy drugi raz to myślę że jeszcze tu wrócimy. Szacun za wszystko co nas tu spotkało.

Mariusz Bugaj
5/5

Bardzo dobre jedzenie, personel pomocny. Śniadanie na zewnątrz pierwsza klasa