Mondo - Kartuzy

Adres: Rynek 4, 83-300 Kartuzy, Polska.
Telefon: 537708090.
Strona internetowa: pizzakartuzy.com.
Specjalności: Restauracja, Hamburgery, Kuchnia włoska, Bar, Restauracja z daniami na wynos, Pizzeria, Pub.
Inne ważne informacje: Ogródek, Odbiór na zewnątrz, Dostawa, Na wynos, Na miejscu, Kominek, Sport, Miejsca dla osób na wózkach, Parking dostępny dla osób na wózkach, Toaleta dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach, Alkohol, Alkohol wysokoprocentowy, Drinki w promocji happy hours, Jedzenie późnym wieczorem, Kawa, Koktajle, Małe porcje, Piwo, To miejsce oferuje dania wegańskie, W ofercie dania wegetariańskie, Wino, Późne śniadanie, Obiad, Kolacja, Katering, Desery, Miejsca siedzące, Bar na miejscu, Toaleta, Toaleta unisex, Wi-Fi, Wi-Fi, Przytulne, Swobodna atmosfera, Dla całej rodziny, Grupy, Możliwa rezerwacja, Karty debetowe, Karty kredytowe, Usługa płatności mobilnych NFC, Krzesełka do karmienia, Menu dla dzieci, Odpowiednie dla dzieci, Płatny parking, Płatny parking przy ulicy, Można wchodzić z psami, Psy mogą przebywać na zewnątrz.
Opinie: Ta firma ma 1958 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 4.3/5.

Lokalizacja Mondo

Mondo to popularna restauracja i pizzeria zlokalizowana w Kartuzach, Polska. Znajduje się pod adresem Rynek 4, 83-300 Kartuzy, co sprawia, że jest łatwo dostępna dla mieszkańców oraz turystów odwiedzających to urokliwe miasto. Można się z nimi skontaktować pod numerem telefonu 537708090 lub odwiedzając ich stronę internetową pizzakartuzy.com.

Restauracja Mondo oferuje szeroki wybór specjałów, w tym hamburgery, dania kuchni włoskiej, a także pyszne pizze. Można tu również skorzystać z baru oraz zamówić dania na wynos. Dodatkowo, restauracja posiada ogródek, oferuje możliwość odbioru na zewnątrz oraz dostawę.

Jeśli chodzi o udogodnienia, Mondo dba o komfort swoich gości. Posiada miejsca dla osób na wózkach, parking dostępny dla nich, toaletę dla osób na wózkach oraz wejście dostępne dla nich. Restauracja zapewnia również alkohol, w tym wysokoprocentowy, drinki w promocji happy hours, kawę, koktajle, piwo, wino oraz wiele innych napojów.

Z kolei opinie na temat Mondo są bardzo pozytywne, firma posiada imponującą liczbę 1958 recenzji na Google My Business, a średnia ocena wynosi 4.3/5.

Jeśli szukasz miejsca, gdzie można miło spędzić czas z rodziną, przyjaciółmi czy w grupie, Mondo jest doskonałym wyborem. Z przytulną i swobodną atmosferą, restauracja jest odpowiednia dla całej rodziny. Możliwa jest rezerwacja miejsc, a akceptowane są karty debetowe i kredytowe, a także usługi płatności mobilnych NFC.

W związku z powyższym, Mondo to idealne miejsce na obiad, kolację, kawę czy koktajl w przyjemnej atmosferze. Dla miłośników kuchni wegańskiej i wegetariańskiej również znajdą coś dla siebie.

Warto odwiedzić Mondo i przekonać się osobiście o ich wyjątkowej ofercie. Zachęcamy do kontaktu poprzez stronę internetową, aby zarezerwować stolik lub skorzystać z usługi dostawy lub odbioru na wynos.

Recenzje dla Mondo

Sebastian F
4/5

Dobra restauracja, w sumie mają najlepsze jedzenie w Kartuzach, stąd też jest oblegana. Na samym wejściu zostaliśmy uprzedzeni, że czas oczekiwania to godzina. Plus za szczerość, akurat dla nas nie był to problem. Jedzenie faktycznie smaczne. Był tylko problem z jednym daniem. Kelnerka zapomniała je zamówić i jedna osoba z naszej grupy czekała bardzo długo, dostała dopiero jak wszyscy skończyli jeść. Kiedy zwróciliśmy uwagę kelnerce zaproponowała rabat na te danie. Rozumiem, że jak jest dużo ludzi, to trudno nad wszystkim zapanować, ale kelnerzy nie podchodzili by zapytać czy coś jeszcze podać, nie wspomnę o tym, że talerze zostały na stole i nikt ich nie zabrał, a siedzieliśmy jeszcze trochę czasu. Obsługa to najsłabszy punkt tego miejsca.

Filip Grega
5/5

Nie ma w Polsce drugiej takiej włoskiej restauracji. Guido jest Mistrzem smaków i klimatu!

Miłosz Dąbrowski
5/5

Jedna z lepszych włoskich restauracji jakie do tej pory odwiedziłem. W trochę zbyt obszernym menu każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

Bardzo fajną opcją jako czekadełko podawane są paluszki Grissini w małych opakowaniach.

Dania przygotowywane z prawdziwie włoskich składników, wszystko świeże i aromatyczne. Na polecenie szczególnie zasługuje Carbonara, podawana według oryginalnego przepisu.

Polecam szczególnie na miejscu ze względu na klimat.

Łukasz Gill
5/5

Druga wizyta i głowę mi rozerwało!
Jak można robić tak dobre żarcie?!

Szefie, Burger pierwsza klasa. Pizza Master, placki nie z tego świata?
Na koniec wjeżdżają desery które robią absolutne rozbicie systemu.

Marcin Puzyrkiewicz
5/5

Chyba jedno z najlepszych miejsc na obiad w Kartuzach. Mondo Burger może nie największy, ale bardzo smaczny. Porcje dla dzieci jak dla mnie ogromne. Kurczak smaczny, frytki bdb. Czas podania szybki, obsługa miła. Sam lokal duży i zawsze pełny. Za obiad 2+2 z napojami 132zł, czyli calkiem przyzwoicie. Na pewno tam wrócimy. Polecam

Marta Antoniewicz
1/5

Przyszliśmy dzisiaj na kolację, Kelnerka (Julia c.) bardzo niekompetentna. Zamówienie przyjęte, napoje podane w gorącym szkle. Zamówiliśmy jedną pizzę i devolaya. Pizza przyszła po 30 minutach, na kolejne danie czekaliśmy 20 minut, po czym gdy zapytałam się kelnerki ile trzeba będzie jeszcze czekać na drugie danie, odparła, że zapyta się kuchni i czekaliśmy na nią kolejne 10 minut. W końcu przyszła z odpowiedzią, że „ jeszcze dwie minuty”… Czekaliśmy kolejne 20, a otrzymana wcześniej pizza już była zimna i nie dało się jej jeść. Pomijam już fakt, że ta dziewczyna nie tylko niosąc nasze dania, ale też innych gości trzymając talerze wkładała do nich palce. Po zjedzeniu wyczekiwanego devolaya, czekaliśmy kolejne pół godziny, aż podejdzie, może zapyta czy coś podać, ale na nic nasze oczekiwania i sami musieliśmy ją „złapać”, aby poprosić o rachunek. Sala nie była na tyle obłożona, żeby nie mogła sobie poradzić z wydawaniem dań, czy przyjmowaniem zamówień. Jedzenie dobre, ale obsługa porażka.

Patrycja
4/5

Sympatyczne miejsce, bardzo lubię tutaj wracać. Zamówione dania otrzymaliśmy szybko, a kawka taka jak powinna być - mocna i czarna. Dużo kłopotu przysporzyło mi obieranie krewetek z ogonków. Mimo to makaron smakował znakomicie. Niestety po wyraźnym odłożeniu talerzy na bok naszego stolika nikt z przechodzących kelnerów nie zabrał naczyń, a przy stoliku siedzieliśmy jeszcze z godzinkę.

Krzysztof Skrzypski
5/5

To moja kolejna wizyta w tym miejscu. Lubię tu powracać. Jest świeżo, smacznie i zdrowo. Obsługa bardzo miła (pizdrowienia dla młodego mężczyzny kelnera). Czuliśmy sie zaopiekowani - dzięki.