Ranczo w Dolinie - RESTAURACJA I NOCLEGI - Dobre Miasto

Adres: Łużycka 44, 11-040 Dobre Miasto, Polska.
Telefon: 508908048.
Strona internetowa: ranczowdolinie.com.pl.
Specjalności: Restauracja, Sala bankietowa, Kuchnia polska.
Inne ważne informacje: Ogródek, Odbiór na zewnątrz, Dostawa bez kontaktu, Dostawa, Na wynos, Na miejscu, Dobre drinki, Miejsca dla osób na wózkach, Parking dostępny dla osób na wózkach, Toaleta dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach, Alkohol, Alkohol wysokoprocentowy, Jedzenie późnym wieczorem, Kawa, Koktajle, Małe porcje, Piwo, To miejsce oferuje dania wegańskie, W ofercie dania wegetariańskie, Wino, Śniadanie, Późne śniadanie, Obiad, Kolacja, Katering, Desery, Miejsca siedzące, Przytulne, Swobodna atmosfera, Grupy, Możliwa rezerwacja, Karty kredytowe, Dobre miejsce na przyjęcia urodzinowe dla dzieci, Krzesełka do karmienia, Menu dla dzieci, Odpowiednie dla dzieci, Bezpłatny parking, Parking.
Opinie: Ta firma ma 1383 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 4.6/5.

Lokalizacja Ranczo w Dolinie - RESTAURACJA I NOCLEGI

Ranczo w Dolinie to restauracja i miejsce noclegowe położone w Dobre Miasto, Polska. Znajduje się pod adresem Łużycka 44, 11-040 Dobre Miasto. Można skontaktować się z nimi pod numerem telefonu 508908048 lub odwiedzić ich stronę internetową ranczowdolinie.com.pl.

Specjalnością Ranczo w Dolinie są dania z kuchni polskiej, które serwowane są w restauracji oraz w sali bankietowej. Oprócz tego, oferują ogródek, odbiór na zewnątrz, dostawę bez kontaktu, dostawę, możliwość zamówienia na wynos oraz serwują dobre drinki. Lokal jest dostosowany dla osób na wózkach, zapewniając miejsca parkingowe oraz toaletę dla nich.

Ranczo w Dolinie oferuje szeroki wybór dań, w tym dania wegańskie i wegetariańskie, a także kawę, koktajle, piwo, wino oraz desery. Miejsce jest przytulne i stworzone z myślą o swobodnej atmosferze. Jest odpowiednie zarówno dla rodzin z dziećmi, jak i dla grup. Możliwa jest rezerwacja stolika, a lokal akceptuje płatności kartami kredytowymi.

Zdaniem gości, Ranczo w Dolinie cieszy się dużą popularnością, o czym świadczy 1383 recenzje na Google My Business. Średnia ocena wynosi 4.6/5, co potwierdza wysoką jakość usług świadczonych przez lokal.

Jeśli szukasz miejsca, gdzie możesz delektować się tradycyjnymi daniami polskimi w przyjemnej atmosferze, odwiedź Ranczo w Dolinie. Ich szeroka oferta, przyjazna obsługa oraz wysokie oceny gości sprawiają, że warto ich odwiedzić. Zachęcamy do kontaktu poprzez ich stronę internetową i rezerwacji miejsca na wyjątkowy posiłek lub wydarzenie

Recenzje dla Ranczo w Dolinie - RESTAURACJA I NOCLEGI

Damian Kapuściński
5/5

Byliśmy jedynie w restauracji i byłem miło zaskoczony. Generalnie dzieciaki to restauracyjny standardzik, czyli spaghetti. Zjedzone prawie całe, a to rzadkość. Żona zamówiła sandacza i był bardzo smaczny. Ja zamówiłem pizze (jestem fanem neapolitańskiej i sam hobbystycznie kręcę placki) i szczerze mówiąc nie spodziewałem się wiele po pizzy w takim miejscu... jakże się zdziwiłem jak dostałem i spróbowałem. Ciasto takie jak powinno być, z wierzchu chrupiące, w środku miękkie, lekkie i przyjemne. Składniki tez dobrej jakości i dobrze dobrane. Nic tylko sprawdzać samemu. I jeszcze jeden turbo plus... pokój zabaw dla dzieci.... w końcu wypiliśmy , żoną kawę w spokoju i ciepłą ?.

Wioletta Pelikant
1/5

Odwiedziliśmy restauracje po raz pierwszy. Niestety wizyta jak najbardziej na minus. Poczynając od kącika zabaw dla dzieci dla klientów restauracji powinna ona być darmowa jak jest w innych miejscach. Zamówiliśmy dania po czym czekaliśmy na nie 1,5h gdzie nikt nas nie raczył poinformować o tak wydłużonym czasie oczekiwania gdzie w restauracji zaczynało robić się pusto w dodatku każdy stolik obok otrzymał już swoje zamówienie a my dalej nie mieliśmy informacji o naszym zamówieniu. Małe szczegóły natomiast prosiłam Panią o doniesienie słomek dla dzieci czego nie zrobiła. Porcje w ogóle nie adekwatne do ceny. Po rozmowie ze stolikiem obok, która również narzekała na porcję. Tiagiatelle z krewetkami tragedia cena 50 zł krewetki 2 na krzyż w dodatku malutkie makaron mdły bez smaku w oleju. Kelnerka przychodzi i pyta co było nie tak. Wypadałoby rady wziąć do serca i może coś zmienić, bo po opiniach na waszej stronie nie jest to pierwszy raz. Z wydłużonego czasu oczekiwania na jedzenie poinformowano nas po godzinie że na burgera będzie trzeba jeszcze poczekać ale w zamian za to otrzymamy deserki. Deserków nikt nie zobaczył na oczy. Traktujcie ludzi z szacunkiem to nie będzie ich ubywać tylko przybywać.

Karol Najmowicz
3/5

Zamówiliśmy 3 dania i tylko placek po cygańsku wytrzymał próbę smaku . Ryż po koreańsku to danie typu łycha z kotła na porcje ryżu , do tego sos teryaki i sojowy oraz sezam - smakowo porażka , najgorszy był jednak makaron ze szpinakiem i grzybami . Przyrzadzony podobnie jak kurczak czyli łycha sosu z gara na makaron z gara . Tylko makoron gotowany bez soli a szpinak wogóle nie przyprawiony . Grzyby ratowaly aromat dania ale całość całkowicie bez smaku i wyrazu - tragedia. Szkoda bo kiedyś było tu naprawdę smacznie i jeszcze damy temu miejscu.szanse ze względu na kilka udanych wizyt . Sernik z karmelem na deser był smaczny !!! Prosimy się poprawić

J.Adamczewska
3/5

RESTAURACJA:
Placek cygański: okej, farsz zbyt słony, kiedy trafiłam na samą jego część, to nie mogłam zjeść bez przegryzienia plackiem.
Napoje w przyzwoitej cenie, natomiast ceny dań są o 10-15% zbyt wysokie jak na lokalizację i rodzaj oferowanej kuchni - serio, ceny fine diningu oferowanego w centrum Poznania.

Monika Przybyszewska
2/5

8 marca – dzień kobiet. Od samego wejścia zasugerowano nam, o której godzinie powinniśmy opuścić lokal... Sałatka z kurczakiem 42zł... cena absolutnie nie była adekwatna do ilości na talerzu (garść rukoli, cztery plasterki kurczaka i dwa pomidorki). Nie polecam.

Poprosiłam o szklankę wody z kranu (do zażycia lekarstwa). Do wody dorzucono mi cytrynę i miętę, o którą nie prosiłam. Byłam zaskoczona, gdy okazało się, że za tę szklankę wody z kranu musiałam zapłacić.

Karolina Olszewska
5/5

Najlepsze jedzenie w Dobrym Mieście. Kapsalon i pizze są wyśmienite. Pączek z nadzieniem pistacjowym przygotowany na Tłusty Czwartek najlepszy jaki jadłam ?
Sala zabaw dla dzieci jest prowadzona przez cudowne panie, syn uwielbia organizowane tam nocowanki. Sam lokal ma w sobie super klimat. Zdecydowanie polecam!

Iwona Dąbrowska
5/5

Jedzenie wyśmienite. Byłam już kilka razy i wyniosłam bardzo przyjemne doznania smakowe. Pizza super, pstrąg i polędwiczki wieprzowe również. Polecam wszystkim smakoszom dobrego jedzenia.

Wiola Wiola
5/5

Restauracja serwuje bardzo dobre jedzenie, zasłużyła na 5 gwiazdek. Kaczka rozpływała się w ustach, polędwiczki z babka ziemniaczana palce lizać, do tego bardzo dobre buraczki. Dzieci również zadowolone z burgerów i nuggetsow 🙂 żurek pierwsza klasa kwaśny i słony.
Niestety przez pomyłkę dostaliśmy jedno danie z opóźnieniem, kelnerka pięknym gestem w ramach rekompensaty podarowała przepyszną Bezę i w gratisie dała piwko.
W lokalu odpłatnie dziecko może pobawić się w sali zabaw. Bardzo fajne rozwiązanie dla rodziców z dziećmi.
Lokal na 6 z plusem. Odwiedzimy ponownie.