Sapori Divini TG Pizzeria & Cucina - Tarnowskie Góry

Adres: Rynek 2, 42-600 Tarnowskie Góry, Polska.
Telefon: 572504658.
Strona internetowa: saporidivini.pl.
Specjalności: Restauracja włoska (kuchnia Włoch Południowych).
Inne ważne informacje: Ogródek, Dostawa, Na wynos, Na miejscu, Miejsca dla osób na wózkach, Parking dostępny dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach, Alkohol, Alkohol wysokoprocentowy, Jedzenie późnym wieczorem, Kawa, Koktajle, Małe porcje, Piwo, To miejsce oferuje dania wegańskie, W ofercie dania wegetariańskie, Wino, Późne śniadanie, Obiad, Kolacja, Desery, Miejsca siedzące, Bar na miejscu, Toaleta, Przytulne, Swobodna atmosfera, Grupy, Możliwa rezerwacja, Karty debetowe, Karty kredytowe, Usługa płatności mobilnych NFC, Krzesełka do karmienia, Menu dla dzieci, Odpowiednie dla dzieci.
Opinie: Ta firma ma 931 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 4.6/5.

Lokalizacja Sapori Divini TG Pizzeria & Cucina

Sapori Divini TG Pizzeria & Cucina to urocza restauracja włoska, specjalizująca się w kuchni Włoch Południowych. Znajduje się pod adresem Rynek 2, 42-600 Tarnowskie Góry, Polska. Możesz skontaktować się z nimi pod numerem telefonu 572504658 lub odwiedzić ich stronę internetową saporidivini.pl.

Oprócz wyjątkowych specjałów kuchni włoskiej, Sapori Divini oferuje przytulny ogródek, możliwość dostawy, zamówienia na wynos oraz obsługę na miejscu. Restauracja zapewnia wygodne miejsca dla osób na wózkach oraz parking dostępny dla nich. Wnętrze jest przyjazne i swobodne, idealne zarówno na kolację w gronie przyjaciół, jak i na romantyczną randkę.

Co więcej, menu Sapori Divini jest bardzo zróżnicowane, obejmując dania wegańskie i wegetariańskie, a także szeroki wybór alkoholi, koktajli, kawę, wino i piwo. Możesz odwiedzić restaurację na późne śniadanie, obiad, kolację lub po prostu na deser. Mają także małe porcje dla tych, którzy chcą spróbować różnych smaków.

Opinie na temat Sapori Divini są imponujące - firma posiada aż 931 recenzji na Google My Business, a średnia ocena wynosi 4.6/5. To miejsce jest doceniane zarówno za jakość jedzenia, jak i przyjazną atmosferę oraz obsługę.

Jeśli szukasz miejsca na wyjątkowy obiad czy romantyczną kolację, Sapori Divini TG Pizzeria & Cucina to doskonały wybór. Zdecydowanie warto odwiedzić ich stronę internetową i zarezerwować stolik, aby doświadczyć prawdziwej włoskiej gościnności i smaków.

Zachęcamy do odwiedzenia strony internetowej Sapori Divini TG Pizzeria & Cucina i skosztowania wyjątkowych dań kuchni włoskiej w urokliwej atmosferze

Recenzje dla Sapori Divini TG Pizzeria & Cucina

Dawid Świętek
5/5

Przepyszna włoska restauracja, naprawdę rewelacja. Bardzo dobre makarony i pizza. Składniki świeże. Porcję nie za duże ale warte swej ceny. Ceny przystępne. Duży ruch i dużo rezerwacji w weekend ale to dobrze świadczy o lokalu. Polecam

Pati Anna
4/5

Pizza dobra, choć nie dostaliśmy ani sosu ani oliwy. Zastrzeżenie mam tylko odnośnie serwowania napojów, bo były przynoszone na raty, tak że jedni już kończyli, a drudzy jeszcze nie dostali.

Laura Krzyżanek
5/5

Bardzo smaczne jedzenie. Pizza według mnie świetna, a makaron z krewetkami taki, jak lubimy (mała porcja niestety, ale dobiliśmy pizzą i pojedliśmy idealnie :D)
Wnętrze niepozorne z zewnątrz, ale karmią dobrze!
Mega szybko wszystko podano i bardzo podobały mi się talerze, w których przyniesiono jedzenie, więc całość bardzo ładnie wyglądała

Aleksandra Małek
5/5

Niepozorne miejsce, które okazuje się strzałem w 10! Pizza najlepsza jaką jedliśmy, drinki również bardzo dobre. Fantastyczne miejsce zarówno na wieczorne wyjście z mężem jak i popołudniowe spotkanie z przyjaciółmi. Polecam!

Anna Pe
4/5

Fajne miejsce w rynku, gdzie mój wzrok przyciągnęły kolorowe dania na stolikach innych klientów. Bardzo sprawna, sympatyczna, młoda obsługa, szybko wskazano nam stolik w ogródku. Czas oczekiwania na zamówienie również mnie pozytywnie zaskoczył bo w piątkowy wieczór klientów w lokalu nie brakowało. Cały posiłek kosztował 66 zł, a w jego skład wchodziła pizza ze szpinakiem i serem, piwo włoskie butelkowe o pojemności 0.66 ml za 18 zł i mała butelka Pepsi. Dostępne były również oliwy smakowe. Dania główne i desery wyglądały bardzo efektownie. Natomiast jeśli chodzi o naszą pizzę to zabrakło mi wyraźnego smaku w składnikach, choć ciasto bardzo dobre.

Beata Mazur
5/5

Jedzenie pyszne i świeże, estetycznie podane. Pizza na bardzo dobrym cieście że świeżymi dodatkami. Obsługa miła i potrafiąca doradzić. Ceny do zaakceptowania. Fajne miejsce z przytulną atmosferą.

Dominika BocGa
1/5

Restauracja to nie tylko jedzenie, to miejsce i ludzie którzy tam pracują wraz z szefem na czele.
Byłam częstym gościem w restauracji oraz często brałam pizzę na wynos. Niestety wczoraj był mój ostatni raz. Zamówiłam 2 pizze na wynos, w jednej znalazłam włosa, od razu napisałam wiadomość FB, odpisał mi nieuprzejmy właściciel. Poniżej wiadomość którą otrzymałam
„ Czego Pani oczekuje? Ja jako właściciel chodzę po restauracjach i co trzecim daniu znajduje włosy. Ale afery z tym nie robię nigdy a czasem nie są to tanie restauracje. Ogolić na łyso się nie ogolimy a w czepkach ochronnych jako obsługa z kelnerami na czele nie będziemy chodzić. To pizza zwczoraj z tego co Pani pisała nie zadzwoniła Pani na lokal. Więc czego Pani oczekuje.”
Pizza dobra ale po wymianie kilku wiadomości z właścicielem skutecznie mnie zniechęcił do ponownych odwiedzin lokalu.

Diana Piwko
5/5

Przytulna knajpka;) świetna sugestia ze strony obsługi, pizza miesiąca była bardzo dobra.☺️